Безбедносни совети

Безбедносни совети

Патници – Совети за безбедност

На 4 октомври 2006 година Европската комисија усвои мерки со кои се забранува носење течности во воздухопловите. Регулативата која стапи во сила на 6 ноември 2006 година е одговор на новите закани во цивилното воздухопловство.

Регулативата придонесува за поголема безбедност во цивилното воздухопловство и не остава можност за потенцијални терористички напади за кои се користат течни експлозиви, и со оваа мерка се постигнува безбедносните мерки да бидат еднакви насекаде низ ЕУ. Регулативата ги ограничува течностите кои патниците можат да ги пренесат низ контролните пунктови на аеродромот каде се врши безбедносна проверка, а потоа во воздухопловот. Се применуаат на сите летови кои полетуваат од аеродромите во ЕУ, без оглед на дестинацијата и националната припадност на превозникот.

Овие правила важат само за рачниот багаж. На патниците се уште им е дозволено да носат мали количини на предмети за лична употреба во нивниот рачен багаж (парфеми, креми, гелови итн.), само доколку пакувањата не содржат повеќе од 100 мл и можат лесно да се сместат во прозирни пластични кеси (волумен: еден литар). Патниците мора да ги покажат спакуваните течностите на контролните места и да ги приложат на безбедносната проверка. Дозволени се одредени исклучоци како лекови и храна која е потребна за време на летот, вклучувајќи ја и бебешката храна.

Дополнително, со овие правила се бара од патнците да ги соблечат нивните јакни и сакоа на местата каде се врши безбедносна контрола, и воедно треба да ги извадат лаптоп компјутерите и поголемите електронски уреди од нивниот рачен багаж. Регулативата, исто така, дефинира и одредени дозволени димензии за рачниот багаж (56см х 45см х 25см), со можност за одредени исклучоци, како на пример за музички инструменти.

Забранети предмети

Општо земено, не би требало да се пренесуваат супстанци и предмети како што се: радиоактивни материјали, експлозиви, запалливи течности, боци со пропан и/или бутан, оружје (освен за лов или за спортски цели), ножеви, отрови, корозивни супстанци, киселини, магнети, ниту пак заразни тела, како што се вируси и бактерии. Во опасните предмети, исто така, се вбројуваат и спрејови на база на аеросоли, кибрит и останати опасни материи како магнетизирани или иритирачки материјали. Треба да се земе предвид дека ова не е комплетна листа на опасни материи. Носењето опасни предмети во воздухопловот е законски прекршок и е казниво со закон. Ве молиме консултирајте се со авиокомпанијата или претставникот на агенцијата со која патувате за повеќе информации.

ЛИСТА НА ЗАБРАНЕТИ ПРЕДМЕТИ 

Домашни миленичиња

Патниците мора да ги направат сите потребни подготовки при транспортот на миленичиња, како доставување на соодветната документација пред нивното патување. По правило домашните миленичиња се транспортираат во засебен дел за карго во трупот на воздухопловот. Авиокомпанијата дозволува мали домашни миленичиња во патничката кабина (како што се кучиња, мачиња, птици). Миленичињата треба да се пренесуваат во соодветни кафези или торби со водоотпорно дно. Транспортот на миленичињата се наплаќа по цените наведени за дополнителен багаж. Ве молиме консултирајте се со авиокомпанијата или претставникот на агенцијата со која патувате за повеќе информации.

Огнено оружје

При пријавувањето, доколку носи какво било огнено оружје патникот мора да го пријави, а оружјето може да биде транспортирано заклучено во специјален оддел за багаж, под надзор на капетанот. За повеќе информации ве молиме контактирајте со вашата авиокомпанија или претставникот на агенцијата со која патувате.

Безбедносни совети

Ве молиме не оставајте го вашиот багаж без надзор. Не пакувајте во багажот опасни предмети и не носете багаж на други луѓе. Предметите добиени од непознати лица треба да бидат предадени на овластен персонал на шалтерот за пријавување на патници и багаж.

Корисни информации

Летови
Летови

Информации за пристигнување и заминување на летови на Аеродромот Св. Апостол Павле Охрид во реално време

Купување и јадење
Купување и јадење

Погледнете го целиот асортиман на продавници во нашиот трговски универзум. На аеродромот ќе најдете голем избор на продавници за мода, електроника, дизајн и сувенири

Паркинг
Паркинг

Вашиот пат до обезбеден паркинг простор! Искористете ги придобивките од атрактивните онлајн-понуди за паркинг услуги на Аеродромот „Св. Апостол Павле“ Охрид

Често поставувани прашања

 
 

Не постои редовна автобуска линија за патници до Аеродромот „Св. Апостол Павле“ - Охрид, туку само организиран автобуски превоз во рамки на организираните тури/сезонски летови од локалните туристички агенции.

Аеродромот „Св. Апостол Павле“ - Охрид работи согласно распоредот на летање.

Пријавувањето на патниците на шалтерите за пријавување патници и багаж почнува 180 минути (3 часа) пред закажаното време на полетување (STD) наведено на вашиот авионски билет. Времето на затворање на шалтерот за пријавување на аеродромот е најдоцна 60 минути пред закажаното време на полетување наведено на вашиот авионски билет.
Од почетокот на пандемијата со ковид-19, поради барањата за различни патни документи наметнати од различни земји, ТАВ Македонија апелира патниците да пристигнуваат на аеродром 3 часа пред полетување.

За информации во врска со летовите, следете ја веб-страницата на аеродромот, во делот за Пристигнувања и Заминувања, каде што сите промени во распоредот на летови се обновуваат во реално време, односно како што ни пристигнуваат информациите од авиокомпаниите.

Доколку Ви се потребни итни дополнителни информации за Вашиот лет, можете да го контактирате Шалтерот за информации на телефонските броеви:
++ 389 46 252 820
++ 389 46 252 821
++ 389 46 262 503

На патниците им е дозволено да носат предмети за кои не се наплаќа како што се: палто, 1 чадор или бастун, 1 женска чанта, 1 камера или двоглед, 1 корпа за носење на новороденче, 1 пар патерици или слични протетички помагала, медицинска опрема од која патникот е зависен, соодветна количина храна за бебиња.

Во врска со висината на надоместоците за багаж, Ве молиме контактирајте ја авиокомпанијата со која летате, бидејќи секоја авиокомпанија има своја политика и правила за багаж.

Ако имате специфични прашања во врска со дозволени/недозволени предмети во багажот, поставете го Вашето прашање до нашиот Оддел за односи со клиенти, на следнава е-пошта: customer.mk@tav.aero

Во случај на изгубен или оштетен багаж, веднаш упатете се во Одделот за изгубен багаж, кој е лоциран близу до лентите за подигнување на багажот, односно во зоната за Пристигнувања во државата и по Пасошка контрола, а пред Царинска контрола. 
Нашите вработени ќе ви изготват записник за изгубен/оштетен багаж, со кој потоа ќе се обратите до вашата авиокомпанија. Доколку ви е потребно да го контактирате одделот за изгубен багаж, пишете ни на: lostbaggage.ohrid@tav.aero 
За изгубени/најдени предмети во авион, контактирајте нé на истиот мејл: lostbaggage.ohrid@tav.aero 
Ако изгубите или најдете личен предмет во аеродромската зграда, веднаш пријавете или на Шалтерот за информации или пак кај вработените од обезбедувањето, а доколку сте веќе заминати од аеродромот пишете ни на dutyohd@tav.aero   
Сите детали на: http://ohd.airports.com.mk/mk-MK/passenger-guide-mk/airport-facilities-services-mk/page/lost-luggage-mk 

Нема потреба за претходна резервација на паркинг-место.

Ценовник за паркинг на Аеродромот „Св. Апостол Павле“ - Охрид:

ПАРКИНГ

До 1 час

1 – 2 часа

2 – 3 часа

3 – 4 часа

4 – 8 
часа

8 – 12 
часа

12 – 24 часа

3 – 7 дена  

Автомобил

90

120

150

180

230

270

600

1.500

Автобус  

250

400

500

600

800

1.000

1.600

4.000

За патување со миленик во авион потребно е патниците да ги обезбедат сите потребни документи и вакцини за животното пред да тргнат на пат. За подетални информации обратете се во авиокомпанијата со која летате. Одредени авиокомпании не дозволуваат домашни миленици во авион, со исклучок на кучиња водичи кои придружуваат лица. За овие кучиња е неопходно да се достават соодветни документи за патување.

Во моментов – не. На Аеродромот „Св. Апостол Павле“ - Охрид е дозволено да се пуши само во отворената тераса на барот сместен пред терминалната зграда.

Во случај на општи прашања за кои не ви е потребен итен одговор, жалби или пофалби, пишете ни на: customer.mk@tav.aero. Тоа е нашиот Оддел за односи со клиенти, кој во најкус можен рок ќе Ви одговори на Вашите прашања.