Историја

Историја

ТАВ Аеродроми е успешна приказна во воздухопловната индустријата, испишана со знаења, вештини, искуство и креативност.

Историјата на компанијата датира уште од 1997 година, кога првично била основана за развој и управување со аеродромот Ататурк во Истанбул, кој е еден од првите примери на BOT (Building-Operation-Transferизградба, управување, трансфер) проекти во светот. Оваа инвестиција, одразувајќи ја современата слика за Турција, исто така стана и првиот конкретен чекор од успешната приказна на ТАВ.

ТАВ прерасна во глобален бренд во полето на аеродромско работење или аеродромски операции, благодарение на знаењето и вештините, високо квалификуваните човечки ресурси и напредната технологија. По процесот на преструктурирање во 2006 година во согласност со своите цели, компанијата изврши реорганизација на своите управувачки бизнис-активности и активностите во делот на градежништво, како холдинг ТАВ Аеродроми и ТАВ Констракшн, соодветно. По оваа реорганизација, холдингот ТАВ Аеродроми за првпат котираше на берза во февруари 2007 година. Во мај 2012 година, Групацијата АДП стана мнозински акционер на ТАВ Аеродроми.

Како членка на Групацијата АДП, ТАВ Аеродроми е дел од водечката платформа за управување со аеродроми на глобално ниво. Компанијата управува со аеродромите во Анталија, Анкара Есенбога, Аднан Мендерес во Измир, Милас-Бодрум и Газипаша-Аланија во Турција. Надвор од Турција, ТАВ управува со аеродромот во Алмати во Казахстан, аеродромите во Тбилиси и Батуми во Грузија, Монастир и Енфида-Хамамет во Тунис, аеродромите во Скопје и во Охрид во Македонија, Медина во Саудиска Арабија, како и со аеродромот во Загреб во Хрватска.

Преку своите подружници, ТАВ активно учествува и во бизнисот со комерцијални услуги на аеродромите, вклучувајќи ги: бесцаринските продавници; угостителските услуги со храна и пијалаци; аеродромски операции за прифат и отпрема на воздухоплови, патници, багаж, стока и пошта; ИТ-услуги; приватно обезбедување и управување со други комерцијални услуги на аеродромите. На аеродромот Рига во Латвија, ТАВ управува со бесцаринските продавници, кетерингот и другите комерцијални области. Компанијата котира на Истанбулската берза.

Често поставувани прашања

 
 

Не постои редовна автобуска линија за патници до Аеродромот „Св. Апостол Павле“ - Охрид, туку само организиран автобуски превоз во рамки на организираните тури/сезонски летови од локалните туристички агенции.

Аеродромот „Св. Апостол Павле“ - Охрид работи согласно распоредот на летање.

Пријавувањето на патниците на шалтерите за пријавување патници и багаж почнува 180 минути (3 часа) пред закажаното време на полетување (STD) наведено на вашиот авионски билет. Времето на затворање на шалтерот за пријавување на аеродромот е најдоцна 60 минути пред закажаното време на полетување наведено на вашиот авионски билет.
Од почетокот на пандемијата со ковид-19, поради барањата за различни патни документи наметнати од различни земји, ТАВ Македонија апелира патниците да пристигнуваат на аеродром 3 часа пред полетување.

За информации во врска со летовите, следете ја веб-страницата на аеродромот, во делот за Пристигнувања и Заминувања, каде што сите промени во распоредот на летови се обновуваат во реално време, односно како што ни пристигнуваат информациите од авиокомпаниите.

Доколку Ви се потребни итни дополнителни информации за Вашиот лет, можете да го контактирате Шалтерот за информации на телефонските броеви:
++ 389 46 252 820
++ 389 46 252 821
++ 389 46 262 503

На патниците им е дозволено да носат предмети за кои не се наплаќа како што се: палто, 1 чадор или бастун, 1 женска чанта, 1 камера или двоглед, 1 корпа за носење на новороденче, 1 пар патерици или слични протетички помагала, медицинска опрема од која патникот е зависен, соодветна количина храна за бебиња.

Во врска со висината на надоместоците за багаж, Ве молиме контактирајте ја авиокомпанијата со која летате, бидејќи секоја авиокомпанија има своја политика и правила за багаж.

Ако имате специфични прашања во врска со дозволени/недозволени предмети во багажот, поставете го Вашето прашање до нашиот Оддел за односи со клиенти, на следнава е-пошта: customer.mk@tav.aero

Во случај на изгубен или оштетен багаж, веднаш упатете се во Одделот за изгубен багаж, кој е лоциран близу до лентите за подигнување на багажот, односно во зоната за Пристигнувања во државата и по Пасошка контрола, а пред Царинска контрола. 
Нашите вработени ќе ви изготват записник за изгубен/оштетен багаж, со кој потоа ќе се обратите до вашата авиокомпанија. Доколку ви е потребно да го контактирате одделот за изгубен багаж, пишете ни на: lostbaggage.ohrid@tav.aero 
За изгубени/најдени предмети во авион, контактирајте нé на истиот мејл: lostbaggage.ohrid@tav.aero 
Ако изгубите или најдете личен предмет во аеродромската зграда, веднаш пријавете или на Шалтерот за информации или пак кај вработените од обезбедувањето, а доколку сте веќе заминати од аеродромот пишете ни на dutyohd@tav.aero   
Сите детали на: http://ohd.airports.com.mk/mk-MK/passenger-guide-mk/airport-facilities-services-mk/page/lost-luggage-mk 

Нема потреба за претходна резервација на паркинг-место.

Ценовник за паркинг на Аеродромот „Св. Апостол Павле“ - Охрид:

ПАРКИНГ

До 1 час

1 – 2 часа

2 – 3 часа

3 – 4 часа

4 – 8 
часа

8 – 12 
часа

12 – 24 часа

3 – 7 дена  

Автомобил

90

120

150

180

230

270

600

1.500

Автобус  

250

400

500

600

800

1.000

1.600

4.000

За патување со миленик во авион потребно е патниците да ги обезбедат сите потребни документи и вакцини за животното пред да тргнат на пат. За подетални информации обратете се во авиокомпанијата со која летате. Одредени авиокомпании не дозволуваат домашни миленици во авион, со исклучок на кучиња водичи кои придружуваат лица. За овие кучиња е неопходно да се достават соодветни документи за патување.

Во моментов – не. На Аеродромот „Св. Апостол Павле“ - Охрид е дозволено да се пуши само во отворената тераса на барот сместен пред терминалната зграда.

Во случај на општи прашања за кои не ви е потребен итен одговор, жалби или пофалби, пишете ни на: customer.mk@tav.aero. Тоа е нашиот Оддел за односи со клиенти, кој во најкус можен рок ќе Ви одговори на Вашите прашања.