ЦИП услуги ("primeclass")

ЦИП услуги ("primeclass")

ТАВ “primeclass”

ТАВ “primeclass” е бренд на ТАВ Оперативни Услуги ДООЕЛ, која е една од подружниците на Корпорацијата ТАВ Аеродроми која управува со приходите кои не се поврзани со авијацијата. Брендот ви нуди персонална асистенција за пречек и испраќање на патници, како и оперативни Услуги поврзани со Салоните на Аеродромите
Проширена палета на ТАВ “primeclass” Услуги се нудат како ВИП и ЦИП Услуги за патници кои преферираат екстра комфорт и простор. Нудиме ТАВ “primeclass” Услуги преку Аеродромскиот Терминал (ЦИП Услуги) и преку ВИП Терминалот (ВИП Услуги).

ТАВ “primeclass” ВИП & ЦИП Сервиси како дел од угледниот и светски препознатливиот бренд “primeclass” Сервис, ги нуди своите Услуги прилагодени кон потребите на патниците на Аеродромите Скопје и Охрид. Ви нудиме голем број на привилегии и сместување за сите побарувања на патникот со желба за комфор и брзина во патувањето, како и на компании кои би сакале да го покажат Македонското гостопримство на нивните гости. 

ЦИП Услуга – Пристигнување & Заминување преку АЕРОДРОМСКИОТ ТЕРМИНАЛ

  • Нашата цел е да ја отстраниме вознемиреноста и стресот пред и после летовите и да заштедиме време со понуда на професионални привилегии на секој чекор, со што корисниците се чувствуваат посебни и згрижени за време на секоја етапа од нивното патување.

ВИП Услуга – Пристигнување & Заминување преку ВИП ТЕРМИНАЛОТ

  • Вашата приватност е ваша привилегија и наша одговорност, место за пречек на вашите гости директно во салоните, кога ќе одберете ексклузивност на вашиот личен мал аеродром - изберете “primeclass” ВИП Терминал
  • ВИП Терминал - за патници со високи стандарди во удобност, дискреција и управување со времето - без оглед на нивната авиокомпанија или класа на резервации на авиобилетот.

Кликнете тука за презентација и дополнителни информации за нашите ТАВ "primeclass" Услуги кои се нудат на Меѓународен Аеродром Скопје.

Кликнете тука за Ценовникот и дополнителни информации за нашите ТАВ "primeclass" Услуги кои се нудат на Меѓународен Аеродром Скопје.

Контакт:
Телефон: +389 23 148 367
Мобилен: +389 72 236 467
Факс: +389 23 148 663
Грижа за корисници – е-пошта: pcmac.customer@tav.aero
Е-пошта: primeclass.skopje@tav.aero
Веб страна: www.primeclass.com.tr

Корисни информации

Летови
Летови

Информации за пристигнување и заминување на летови на Аеродромот Св. Апостол Павле Охрид во реално време

Купување и јадење
Купување и јадење

Погледнете го целиот асортиман на продавници во нашиот трговски универзум. На аеродромот ќе најдете голем избор на продавници за мода, електроника, дизајн и сувенири

Паркинг
Паркинг

Вашиот пат до обезбеден паркинг простор! Искористете ги придобивките од атрактивните онлајн-понуди за паркинг услуги на Аеродромот „Св. Апостол Павле“ Охрид

Често поставувани прашања

 

Не постои редовна автобуска линија за патници до Аеродромот „Св. Апостол Павле“ - Охрид, туку само организиран автобуски превоз во рамки на организираните тури/сезонски летови од локалните туристички агенции.

Аеродромот „Св. Апостол Павле“ - Охрид работи согласно распоредот на летање.

Пријавувањето на патниците на шалтерите за регистрација почнува најмалку 120 минути (2 часа) пред предвиденото време на полетување, а во случај на интерконтинентален лет најмалку 180 минути (3 часа) пред времето на полетување назначено на Вашиот авиобилет. Затворањето на аеродромскиот шалтер за регистрација е најдоцна 40 минути пред времето на полетување назначено во Вашиот авиобилет, а во случај на интерконтинентален лет најдоцна 60 минути пред времето на полетување назначено во Вашиот авиобилет.

За информации во врска со летовите, следете ја веб-страницата на аеродромот, во делот за Пристигнувања и Заминувања, каде што сите промени во распоредот на летови се обновуваат во реално време, односно како што ни пристигнуваат информациите од авиокомпаниите.

Доколку Ви се потребни итни дополнителни информации за Вашиот лет, можете да го контактирате Шалтерот за информации на телефонските броеви:
++ 389 46 252 820
++ 389 46 252 821
++ 389 46 262 503

На патниците им е дозволено да носат предмети за кои не се наплаќа како што се: палто, 1 чадор или бастун, 1 женска чанта, 1 камера или двоглед, 1 корпа за носење на новороденче, 1 пар патерици или слични протетички помагала, медицинска опрема од која патникот е зависен, соодветна количина храна за бебиња.

Во врска со висината на надоместоците за багаж, Ве молиме контактирајте ја авиокомпанијата со која летате, бидејќи секоја авиокомпанија има своја политика и правила за багаж.

Ако имате специфични прашања во врска со дозволени/недозволени предмети во багажот, поставете го Вашето прашање до нашиот Оддел за односи со клиенти, на следнава е-пошта: customer.mk@tav.aero

 

Доколку изгубите Ваш личен предмет на аеродромот или во авион, пријавете го во Службата Изгубено/Најдено уште додека сте на аеродромот. Доколку сте излегле од аеродромот, испратете е-пошта на: lostbaggage.ohrid@tav.aero

Доколку пронајдете загубени предмети, веднаш пријавете ги на службени лица од Службата Изгубено/Најдено, вработени од Обезбедувањето, или од Шалтерот за пријавување, и испратете е-пошта на: lostbaggage.ohrid@tav.aero

Нема потреба за претходна резервација на паркинг-место.

Ценовник за паркинг на Аеродромот „Св. Апостол Павле“ - Охрид:

Паркирање во времетраење До 1 час Од 1 до 2 часа Од 2 до 3 часа Од 3 до 4 часа Од 4 до 8 часа Од 8 до 12 часа Од 12 до 24 часа Од 3 до 7 дена
Цени во МКД 70 80 100 120 130 200 400 1200
 
Паркирање во времетраење 1 месец
Цена во МКД 1.000

За патување со миленик во авион потребно е патниците да ги обезбедат сите потребни документи и вакцини за животното пред да тргнат на пат. За подетални информации обратете се во авиокомпанијата со која летате. Одредени авиокомпании не дозволуваат домашни миленици во авион, со исклучок на кучиња водичи кои придружуваат лица. За овие кучиња е неопходно да се достават соодветни документи за патување.

Во моментов – не. На Аеродромот „Св. Апостол Павле“ - Охрид е дозволено да се пуши само во отворената тераса на барот сместен пред терминалната зграда.

Во случај на општи прашања за кои не ви е потребен итен одговор, жалби или пофалби, пишете ни на: customer.mk@tav.aero. Тоа е нашиот Оддел за односи со клиенти, кој во најкус можен рок ќе Ви одговори на Вашите прашања.